• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 13.06.15, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aianduskeskused plaanivad laienemist

Aianduskeskused Hansaplant ja Hortes plaanivad laiendada kauba sortimenti ja e-kauplust, kuid mõeldakse ka uute keskuste rajamise peale.
Hansaplanti tegevjuhi Indrek Naudi sõnul on neil plaanis avada käesoleval aastal e-kauplus ning mõtlevad ka muu laienemise peale
  • Hansaplanti tegevjuhi Indrek Naudi sõnul on neil plaanis avada käesoleval aastal e-kauplus ning mõtlevad ka muu laienemise peale
  • Foto: Raul Mee
Hansaplanti tegevjuhi Indrek Naudi sõnul olid nende möödunud aasta tulemused plaanipärased ning käive kasvas 3,5 miljoni euroni. „Kasumi number selgub hiljem, sest auditeerimine hetkel käib,“ ütles Naudi.
Samuti oli Trigon Gardening/aianduskeskus Hortesele 2014. aasta kasumlik ning vastas igati ootustele. „Sama võime öelda 2015. aasta 5 kuu kohta ning maikuus saame rääkida ligi 13%lisest müügikasvust, mis tuleneb eelkõige kasvanud ostukorvist,“  ütles Trigon Gardening turundusjuht Sigre Parm. Ta lisas, et ostukorvi on nad suutnud kasvatata tänu laiemale sortimendile ja paremale kaubavalikule.
Naudi sõnul on laienemisplaanidest vara rääkida, aga töö erinevate variantidega käib.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, kus suunas aianduskeskused laienevad ning kuidas nad meelitavad aianduskeskustesse kliente . 

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele